5:30 – 8:00 – PRZYJMOWANIE DZIECI

8:00 – 8:30 – PRZYGOTOWANIE DO ŚNIADANIA 

8:30 – 9:00 – ŚNIADANIE , KARMIENIE I POMOC PRZY SPOŻYWANIU POSIŁKÓW

9:00 – 9:15 – ZABIEGI HIGIENICZNE PO POSIŁKU

9:15 – 11:00 – ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE, ZABAWY W OGRÓDKU PODCZAS ŁADNEJ POGODY

11:00 – 11:15 – PRZYGOTOWANIE DZIECI DO OBIADU

11:15 – 11:55 – OBIAD – POMOC I KARMIENIE DZIECI

11:55 – 12:10 – ZABIEGI HIGIENICZNE PO POSIŁKU I PRZYGOTOWANIE DO POOBIEDNIEJ DRZEMKI

12:10 – 14:00 – SEN

14:00 – 14:30 – ZABIEGI HIGIENICZNE I PRZYGOTWANIE DO PODWIECZORKU

14:30 – 15:00 – PODWIECZOREK

15:00 – 16:30 – ZABAWY DOWOLNE I ODBIERANIE DZIECI 

ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE

ZABAWY RUCHOWE:
Ćwiczenia ogólnorozwojowe
Ćwiczenia ruchowo – naśladowcze
Zabawy ruchowe przy śpiewie
CELE: doskonalenie ogólnej sprawności fizycznej dziecka, kształtowanie wrażliwości i zapobieganie płaskostopiu.
ZABAWY TEMATYCZNE:
Zabawy w kąciku kuchennym
Zabawy w kąciku lalek
Zabawy w kąciku sklepowym
CELE: kształtowanie wyobraźni, spostrzeżeń, myślenia, nauka zwrotów grzecznościowych, czynności wykonywanych w życiu codziennym.

ZABAWY DYDAKTYCZNE:
Opowiadanie bajek
Oglądanie ilustracji
Śpiewanie piosenek – zabawy umuzykalniające
CELE: rozwój procesów poznawczych, mowy, pamięci, uwagi, myślenia, wyobraźni, spostrzeżeń, kształtowanie wrażliwości słuchowej.
ZABAWY MANIPULACYJNO – KONSTRUKCYJNE:
Budowa z klocków
Nakładanie kółek na piramidę
CELE: kształtowanie koordynacji wzrokowo – ruchowej, kształtowanie wyobraźni, myślenia i spostrzeżeń, kształtowanie wyobraźni słuchowej.

W CIĄGU ROKU PRZEWIDZIANE SĄ ATRAKCJE TAKIE JAK:

DZIEŃ DZIECKA
DZIEŃ MATKI
DZIEŃ BABCI I DZIADKA
MIKOŁAJKI
BAL NOWOROCZNO – KARNAWAŁOWY
WYSTĘPY TEATRÓW ANIMACJI I INNYCH MAŁYCH FORM TEATRALNYCH