5:30 – 8:00 – PRZYJMOWANIE DZIECI
8:00 – 8:30 – PRZYGOTOWANIE DO ŚNIADANIA
8:30 – 9:00 – ŚNIADANIE , KARMIENIE I POMOC PRZY SPOŻYWANIU POSIŁKÓW
9:00 – 9:15 – ZABIEGI HIGIENICZNE PO POSIŁKU
9:15 – 11:00 – ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE, ZABAWY W OGRÓDKU PODCZAS ŁADNEJ POGODY
11:00 – 11:15 – PRZYGOTOWANIE DZIECI DO OBIADU
11:15 – 11:55 – OBIAD – POMOC I KARMIENIE DZIECI
11:55 – 12:10 – ZABIEGI HIGIENICZNE PO POSIŁKU I PRZYGOTOWANIE DO POOBIEDNIEJ DRZEMKI
12:10 – 14:00 – SEN
14:00 – 14:30 – ZABIEGI HIGIENICZNE I PRZYGOTWANIE DO PODWIECZORKU
14:30 – 15:00 – PODWIECZOREK
15:00 – 16:30 – ZABAWY DOWOLNE I ODBIERANIE DZIECI
ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE
ZABAWY RUCHOWE:
Ćwiczenia ogólnorozwojowe
Ćwiczenia ruchowo – naśladowcze
Zabawy ruchowe przy śpiewie
CELE: doskonalenie ogólnej sprawności fizycznej dziecka, kształtowanie wrażliwości i zapobieganie płaskostopiu.
ZABAWY TEMATYCZNE:
Zabawy w kąciku kuchennym
Zabawy w kąciku lalek
Zabawy w kąciku sklepowym
CELE: kształtowanie wyobraźni, spostrzeżeń, myślenia, nauka zwrotów grzecznościowych, czynności wykonywanych w życiu codziennym.
ZABAWY DYDAKTYCZNE:
Opowiadanie bajek
Oglądanie ilustracji
Śpiewanie piosenek – zabawy umuzykalniające
CELE: rozwój procesów poznawczych, mowy, pamięci, uwagi, myślenia, wyobraźni, spostrzeżeń, kształtowanie wrażliwości słuchowej.
ZABAWY MANIPULACYJNO – KONSTRUKCYJNE:
Budowa z klocków
Nakładanie kółek na piramidę
CELE: kształtowanie koordynacji wzrokowo – ruchowej, kształtowanie wyobraźni, myślenia i spostrzeżeń, kształtowanie wyobraźni słuchowej.
W CIĄGU ROKU PRZEWIDZIANE SĄ ATRAKCJE TAKIE JAK:
DZIEŃ DZIECKA
DZIEŃ MATKI
DZIEŃ BABCI I DZIADKA
MIKOŁAJKI
BAL NOWOROCZNO – KARNAWAŁOWY
WYSTĘPY TEATRÓW ANIMACJI I INNYCH MAŁYCH FORM TEATRALNYCH